E-Fotbal

Fotbal si nu numai!

Djokovic cucereste Roma

Numarul trei mondial, Novak Djokovic, a castigat Mastersul de la Roma in fata revelatiei din Elvetia, Stanislas Wawrinka, cu scorul de 4-6, 6-3, 6-3.

Aflat la al zecelea titlu din cariera, Novak Djokovic a avut serios de furca in fata sportivului pe care l-a intalnit si in sferturile de finala de la Pacific Life Open, din luna martie, unde sarbul s-a impus cu 7-6, 6-2.

„Principalul meu pe zgura in acest sezon era sa castig la Roma si la Roland Garros. Bineinteles, saptamana viitoare la Hamburg voi incerca sa dau tot ce am mai bun. Sunt foarte fericit ca am reusit sa castig, deoarece acum voi avea o incredere sporita. Anul acesta a fost de vis pentru mine, dar vreau sa continui”, a spus Djokovic.

Wawrinka si-a manifestat regretul ca nu a putut castiga Mastersul de la Roma. „Am inceput foarte bine, in primul set am fost mereu cu un pas in fata, il presam. Sunt dezamagit pentru ca am pierdut, dar am pierdut in fata numarului trei mondial”, a afirmat elvetianul.

Onlinesport

Mai 12, 2008 - Posted by | Alte Sporturi |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

